HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2009. január 18., vasárnap

Testvérkét is!


Két újabb babát készítettem karácsonyra: a zöld-lila ruhás a nővéremé, a barna-rózsaszínű egyik keresztlányomé lett. Nagy sikert arattak.
Ezeknek a babáknak a hajuk is nemezelt. A lila hajat külön nemezeltem, majd nemeztűvel rögzítettem a fejhez, egy kicsit be is horpadt kétoldalt emiatt a feje szegénykémnek. A bordó hajnak már csak a copfjait nemezeltem, és tűvel rögzítettem körben a fejhez, a fejtetőre pedig csak simán tűnemezeltem a hajat.


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratulalok! Nagyon tetszik!Kitartast tovabbra is, de nem keszitenel eladasra is?sok puszi Bibor

Móni írta...

Köszi :). Megbeszéljük, most már készítek eladásra is.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails