HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2009. december 4., péntek

Macilány



A múlt heti babáim szegények még várakoznak, hogy összevarrjam őket, valamiért halogatom... Készítettem viszont egy macibabát, amelyet ma össze is varrtam. A fejére még félkész állapotban nemezeltem rá a füleket, vizesen. Egész jól sikerült, legalábbis stabilan állnak. A fejet, kezeket, lábakat fehér gyapjúból készítettem, az arcot halvány rózsaszín gyajúból, az orrot barnából nemezeltem rá a fejre, majd utólag festettem ilyen narancssárgásra. Ruháját gyapjúzsinórral díszítettem.

2 megjegyzés:

Jandó írta...

Nekem ez a nemezelés még mindig kész rejtély (leragadtam a gypjú szappanos összegyúrásánál :)). De az biztos, hogy csoda dolgokat készítesz így. Amaci nagyon édi, és a ruhája is nagyon aranyos.

Móni írta...

Köszi :). Igen, nekem az tetszik nemezelésben leginkább, hogy nagyon sok lehetőséget rejt, rengeteg féle dolgot lehet belőle készíteni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails