HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2010. január 24., vasárnap

7 titok a boszorkánykalap alól



Cirmideától újra megkaptam a Kreatív blogger-díjat, köszönöm szépen. Ezt a díjat korábban már elküldte Jutka is, de abban a játékszabályban szó sem esett arról, hogy 7 hétpecsétes titkot kellene felfednem magamról. A díjat nem adom most tovább, de írok azért magamról (hát persze azt nem bírom ki, hogy ne):

1. A tegnap mondta Nóra lányom, amikor arról volt szó, hogy ki használja a gyerekhajcsatot, hogy "és azoknak a kislányoknak is való, akik már anyukák lettek, ugye?". Valahol én is ilyen kislány vagyok, aki már anyuka lett.

2. Nagyon szeretem a meséket, a gyerekkönyveket és a játékokat. Néha órákat töltök el a neten szép játékokat nézegetve.

3. Éppen 1o éve ismertem meg a férjemet, akinek sok-sok minden mellett a blogom szép fotóit is köszönhetem.

4. Kislányunk, Nóra 3 hét múlva lesz 3 éves. A világon a legjobb az ő anyukájának lenni.

5. Teljesen véletlenül cseppentem be a nemezelés világába, 2oo8 őszén: egy barátnőm hívott fel, hogy nem szeretnék-e jelentkezni egy induló tanfolyamra. De, szerettem volna, sőt, már régóta szerettem volna, de addig csupán egy labdát nemezeltem egy gyerektáborban. Tényleg hálás vagyok neki, hiszen az eddig kipróbált kézműves tevékenységek közül eddig ebben leltem legnagyobb örömömet, és a hanyagságom, pontatlanságom is itt vevődik legkevésbé észre.

6. Gyerekkoromban, amikor együtt nyaraltunk nagynénémékkel a tengeren, és a déli alvásidőt babaruha varrásra fordítottam (tűpárnának használva a gumimatracot édesapám őszinte megrökönyödésére), mondta egyik unokatestvérem, hogy "Móniból jó varrógép lesz". Szóval várjuk csak ki a végét.

7.  A világon a legjobban azt szeretem mondani, hogy nem. Aztán persze néha kicsit igen, máskor nagyon igen, de először mindenre nemet kell mondanom, gondolkodás nélkül.

5 megjegyzés:

Jandó írta...

jó kicsit többet megtudni rólad. Köszi. Azt hiszem több pontban is hasonlítunk.:)

Puszedli írta...

Nagyon jó volt olvasni, remélem máskor is megtudunk Rólad valamit! :) A képek szuperek, azt hiszem a férjnek is kijár egy dicséret.

BorsheCraft írta...

Gratulálok! Örülök, hogy rátaláltam a blogodra : ) Nagyon szép dolgokat látni nálad, kívánom, hogy tudj továbbra is olyan kislány maradni, aki anyuka lett! Azt hiszem, ez kell hozzá : )

Móni írta...

Köszönöm, lányok, nagyon kedvesek vagytok!
Jandó, azért kíváncsi lennék a részletekre :).
Puszedli, átadom, átadom, köszöni ő is :).
borSHEka, üdv nálam, gyakran bekukkintok én is hozzád, nagyon tetszenek a műveid!

BorsheCraft írta...

A 7. pont ellenére remélem nem mondasz nemet egy kis táska-kiborítós játékra. Átadnám a stafétát : ))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails