HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2010. január 4., hétfő

Kalózkalap


Pirate`s Hat, natural and hand dyed carded wool, wool and cotton yarn

Sógornőm ötlete volt, hogy a gyerekeknek kalapot hozzon az angyal. Elődnek kalózkalapot készítettem, Saroltnak boszorkánykalapot. Ez utóbbinak (bár én most már lassan okleveles boszorkánykalapkészítő lettem) sajnos nem lett olyan nagy sikere, így még fénykép sem készült róla, a kalózkalap viszont napokon keresztül nem nagyon került le Előd fejéről. A szabásmintán sokat törtem a fejem, végignézegettem a könyvesboltokban fellelhető kalózos könyveket, és végül teljesen jó lett a formája.  A kalap natúr barna gyapjúból készült, ezt festettem utólag feketére, így nagyon szép, egészen sötétbarna árnyalatot kapott. A díszítést fehér nemezből varrtam rá, a zsinórt sárga pamutfonallal hímeztem.


Itt talán jobban látszik a kalap. A képen az unokatestvérek Nagyival, középen Nóralányom.

3 megjegyzés:

t®eb♥®etta írta...

Nagyon jó lett:D

Móni írta...

Köszi :). Már van is egy megrendelésem egy ugyanilyenre.

Jutka írta...

Kukkants be hozzám, díjaztalak. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails