HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2010. január 8., péntek

Kreatív blogger díj


A díjat Jutkától kaptam, köszönöm szépen!
Még mindig nem igazán mozgok otthonosan a blogolásban, de remélem, sikerül eleget tennem a feladatoknak, ugyanis  a szabályok szerint:

- kiteszem a logót a blogomra

- belinkelem azt a személyt, akitől kaptam

- megnevezek 5 blogot- belinkelem a blogokat

- üzenetet hagyok a kiválasztott személyeknek

Ezzel a díjjal elsősorban az én kreatív blogger olvasóimat szeretném megajándékozni, mégpedig:
Jandónak és Szerának szerettem volna még elküldeni ezt a díjat, de úgy látom, már megkapták :).

10 megjegyzés:

t®eb♥®etta írta...

Köszi szépen a díjat,Hajnocától már 2009-ben megkaptam, de inkább többször,mind 1x sem!:DDDDD igaz már nincs kint az oldalsávon,de" az 1 blogdíj és 7 dolog amit érdemes rólam tudni" cimszó alatt megtalálod,ha érdekel!:)
szia,szép 7végét!

Ottis írta...

Ó, köszi, igaz ugyan még elég kezdetleges a blogom, de azért jól esett, hogy rám gondoltál!Ja és neked gratula díjért, mert MEGÉRDEMLED!!

Puszedli írta...

Nagyon szépen köszönöm! Kedves vagy! :)

Feszter írta...

Köszönöm! Megleptél, és mégegyszer köszönöm! Neked is gratulálok!

Jutka írta...

Nálad jól látszik a blogom, mert valaki panaszkodott h nem jó valami :)

Jandó írta...

Gratulálok a díjhoz! Azt hiszem maximálisan igaz. :) Köszönöm, hogy gondoltál rám is.

Unknown írta...

:-) Gratulálok a díjhoz és nagyon köszönöm!

Móni írta...

Treboretta, tényleg csak a logót néztem, nem olvastam vissza a blogban, de hát kétszeresen is megérdemled, mint ahogy a többiek is! Szép napot lányok, és további jó kreatívkodást!

Szilvi írta...

Örülök, hogy rád találtam, nekem meg a Te babáid tetszenek.csodálatosan dolgozol ezzel az anyaggal.Sajnos én csak golyókat tudok készíteni, jó lenne továbbfejlődni a témában.

Móni írta...

Köszönöm, csipkebogyó! Igazából csak kísérletezés és gyakorlás kérdése az egész. Készíthetnél most már egy labdát :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails