HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2010. január 16., szombat

Ölelés

Többen kérdezték, mikor töltöm fel az új munkáimat. Dolgoztam én az elmúlt két hétben, csak még semmi sem lett teljesen kész. De azért megmutatom, amit lehet...


Hug 45x45 cm, hand dyed carded wool, wool yarn

A kép motívumai teljes egészében kirakásos módszerrel készültek. Amikor már szinte teljesen felragadt a minta az alapra, akkor döbbentem rá, hogy egyes részletek nem tetszenek, így egyszerűen lehúztam a helyéről, ami nem tetszett, vizes gyapjúval kipótoltam, ahol kellett, majd szappanhabot csepegtettem rá, beborítottam fóliával, és addig simogattam  szappanos kézzel a fólián keresztül a mintát, amíg újra odaragadt. Végül készre gyúrtam, gyapjú- és pamutfonallal hímeztem ki a részleteket.
Ehhez a képhez még alul-felül (most úgy gondolom) lilára pácolt fenyőlécet szeretnék varrni, majd megmutatom, ha sikerült.



3 megjegyzés:

Feszter írta...

Szívet melengető!

Jandó írta...

Nagyon kedves és aranyos kép! És mint mindig, most is csak ámulok, hogy milyen ügyes vagy. :)

Móni írta...

Köszönöm :).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails