HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2010. február 12., péntek

Díjat kaptam

Kreatív díjat kaptam Jandótól, ezúton is köszönöm neki!
Az az igazság, hogy pár napig ültem rajta, mert nagyon összesűrűsödtek a dolgaim, de most akkor törlesztek:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blogtársamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Nemrég írtam magamról, de akkor következzen még 7 dolog:

1. Imádom a festékeket. Csak úgy, nézegetni is. Méginkább festegetni, színeket kikeverni...
2. Szeretem a szép anyagokat. Csak úgy, nézegetni is. Méginkább tervezgetni, mi lesz belőle. Mostanában viszont nem volt időm varrni.
3. Szeretem a szép könyveket. Csak úgy, nézegetni is.
4. Szeretem a szép fotókat. Csak úgy, nézegetni.
5. Szeretem a szép köveket. Csak úgy, nézegetni is. Méginkább hazacipelni.
6. Szeretem a szép helyeket. Csak úgy, nézegetni is. Méginkább oda kirándulni.
7. Szeretem a csendet. Csak úgy, hallgatni.

Mostanában olvastam páratoknál, hogy nem igazán örültök az efféle díjaknak. Én örültem neki, és azt gondolom, hogy csupán egy kedves gesztus  azoktól, akik olvasnak bennünket, meg értékelik a munkánkat, és ebben a szellemben is adom tovább. Aki úgy érzi, megterhelő számára, vagy gyerekesnek tartja, egyszerűen ne adja tovább, megértem.
Ezúttal Lidérckének, Jutkának, Katának, Virágnak, Borshekának, Vacskamatinak és Anitának szeretném továbbadni ezt a díjat.

6 megjegyzés:

Ledorka írta...

Köszönöm, hogy rám is gondoltál. :)

katafolt írta...

Köszönom,Móni :).Örülök azért neki(olvastad,gondolom,azt az ominózus bejegyzést),de nem fogom továbbadni,ugye nem baj ?

Móni írta...

Hát nem, sajna, azt csak most olvastam. Ne haragudj, és persze, nem baj, ha nem adod tovább.

Jandó írta...

Köszönöm, hogy írtál magadról. Jó mindig kicsit többet megtudni rólad. :)

Virág írta...

Kedves Móni!
Köszönöm a díjat.
Igaz, hogy nemrég írtam már magamról ebben a játékban, de azt hiszem nem lesz nehéz találnom még 7 dolgot.
Sajnos időhiányban szenvedek. Adós vagyok már más játékkal is, de ígérem hamarosan pótolok mindent.

BorsheCraft írta...

Nagyon szépen köszönöm, hogy rám gondoltál! Vicces, hogy én neked (is) akartam továbbadni a díjat, amikor először megkaptam : ) Vicces, én is a szeretem dolgokat gyűjtöttem össze : ) ÉS nagyon hasonlatos dolgokat szeretünk, szerintem : )

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails