HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2010. március 31., szerda

Született Tehetségek :)

Díjat kaptam Micitől, és nagyon meghatódtam, ugyanis én őt meg egyenesen Nagymesternek tartom :).
Szóval könnyezés ide vagy oda, vannak ám teendők is ezzel a díjjal, mégpedig:

1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2) a logót kiteszem a blogomba.
3) a szabályzatot kiteszem a blogomba.
4) megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5) kitöltöm a tesztet, és kiteszem a blogomba.
6) megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kiteszem a blogomba.
7) betartom a szabályokat


Becenév:
Móni, Móric, Monyek
Lakhely:
a híres székelyföldi búcsújáróhely
Magasság:
166 cm
Névnap:
augusztus 27. De általában ezen a dátumon nincs a naptárakban :)))
Foglalkozása:  
most könyvtáros
Testvérek:
egy nővérem van
Anyanyelv:
magyar
Beszélt nyelvek:
tudok franciául, meg szoktam beszélni angolul és románul
Gyűjtemény:
most már semmit sem gyűjtök. De vannak rongyaim, szalvétáim, cérnáim...
Cipőméret:
37, néha 38
Iskola:
kolozsvári bölcsészkar és a nemeziskolák :)))
Kedvenc tantárgyak:
sok mindent szerettem: az irodalmat, a nyelvórákat, történelmet, de a mateket is
Hobbi:
egyelőre a nemezelés. Nem bánnám, ha egyszer ez lenne a munkám.
Zsebpénz:
a` vajon mi?
Kívánság:
Leginkább egy kis tengerparti házat kívánnék akkor Törökországban, ha már bármit lehet...
Álom:
egyfolytában álmodozom, de nem beszélek az álmaimról
Szerencseszám:
amelyikben 7-es is van :)
Szeretne találkozni:
kivel, kivel, de mit mondanék neki?
Háziállatok: 
Samu kutyánk


Én pedig Vacskamatit, Foltoskatát, Aledit, Zsukkát, Krisztallitot, illetve Eszterdát nevezném meg, mint született tehetséget.



6 megjegyzés:

KisMesterek írta...

Köszönöm nagyon, illusztris a társaság. Úgy látszik, a Móniknál jó vagyok, mert Kékmadár Móni már megjutalmazott.

Ottis írta...

Gratula!Megérdemled!

Aledi írta...

Bizony, hogy meg : )
Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál, összegyűjtöm eme nélkülözhetetlen infókat, és megírom : )

bemka írta...

Gratulálok!

BorsheCraft írta...

Tényleg : ))
A bakimért vezeklésül majd elolvasom, merre ment a staféta... Igaz, ez nem lesz büntetés,mert tényleg érdekel : )

Vacskamati írta...

Grat Neked, és köszönöm én is, nagyon kedves Tőled, hogy gondoltál rám. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails