HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2010. április 1., csütörtök

Cicás párna

Ezt a párnát régebben készítettem, de nem tetszett a cica rajta.

Pillow with cat, 38X33 cm, hand dyed carded wool and wool yarn

Újra elővettem, átvarrtam az arcát, és most már határozottan úgy látom, van egyénisége. A cica kontűrjei, a csíkok és pöttyök gyapjúfonalból készültek.
A kolozsvári húsvéti vásárra utazott, ez alkalomból viseli az aranykartonra nyomtatott címkét.

12 megjegyzés:

bemka írta...

Ez is gyönyörű, de nekem mind közül a lovacskás párna tetszik a legjobban. Persze nagyon szeretem a lovakat :)

Névtelen írta...

Édes cica, eredeti felirat! :D

katafolt írta...

:D,nagyon édes ! A bloglistámon már tegnap is láttam,de a blogodon valamiért nem...akkor oroszlánnak véltem,a csuda tudja,miért.

BorsheCraft írta...

A "csomagolás" nagyon sokat dob mindenen. Tetszik a cicus és ötletes a címkéje : )

Móni írta...

Köszi :).
Nem volt sok időm a címketervezésre, de végülis jó lett. A hátán rajta van a blogcímem és az ár.
Kata, már tegnap fel szerettem volna tenni a blogomra, reggel otthonról feltöltöttem a képet, piszkozatként mentettem, viszont a munkahelyi gépemen nem tudtam sehogy sem beleírni. Gondoltam, közzéteszem, hátha utána tudok szöveget is írni hozzá, de a vége az lett, hogy kitöröltem a képet is :DDD.
No comment.

Cinkepiri írta...

Zseniális cica a többi állatossal egyetemben!

Biztosan sikered lesz vele a vásárban Móni!


A párnáid ülőpárnák vagy lehet rajtuk feküdni? Úgy értem hogy nem szúrnak egy kicsit?

Móni írta...

Köszi, Cinkepiri, neked is!
Ezek a kisebb, négyszögű párnáim díszpárnák, bár nagyon egészséges ilyen párnán aludni, ha valaki meg tudja szokni (arcüreggyulladásosoknak, allergiásoknak állítólag nagyon bevált, persze, nem a gyöngyös és organzás párnákat ajánlanám), a nagyobb, kerek párnák ülőpárnák

Raindrop írta...

Elképesztően jók a munkáid! :)

Cinkepiri írta...

Móni köszönöm!!

:) :) :)

Móni írta...

Raindrop, köszi, és üdv a blogomon!

Mila írta...

Очень симпатичная подушка!!))) И Кот очень милый!!

Móni írta...

Thanks, Mila! I`ve just decoded you comment :)
Спасибо. Я рад вам это нравится!
Hihi! Máris tudok oroszul :)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails