HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2010. május 4., kedd

Lámpaernyő

Ez a hétvége sem telt szülinapozás nélkül, ajándékba ezt az újdonságot készítettem:

Nuno felt lampshade, approx. 25 cm diam., batik on felt, merino wool, silk, wooden beads

A lámpa váza úgy ősz óta várja a jobb sorsot meg az alkalmat, hogy átlényegüljön. 
Most aztán jött a jobb sors, az alkalomról nem is beszélve, így végre kaphatott egy szép új lámpaernyőt. Puha merinói gyapjút nemezeltem egy kör alakú selyemdarabra, utólag batikoltam, mígcsak meg nem elégedtem a színével, és forró vízzel gyúrtam, mígcsak a formája is el nem nyerte tetszésemet.


A selyem ez alkalommal is gyönyörű textúrát eredményezett, most már bánom is picit, hogy nem hagytam nagyobb felületen kikandikálni a nemezből.


A peremre kis lelógó zsinórokat nemezeltem, ám olyan jól sikerült az ernyő kikeményítése, hogy jobbnak láttam inkább felcsomózni őket.

Az igazi nagy élmény viszont a nemezen átsütő fény, amit a fényképek messze nem tudnak visszaadni:

Még egy kép föntről:
 

 És még egy:


24 megjegyzés:

T REKA írta...

CSODÁS!!!
LENYÜGÖZŐ!!!
FANTASZTIKUS!!!

bemka írta...

Nagyon szép !!!
Hallom ahogy pattog a tűz, valaki halkan gitárt penget.Mestermunka :)))

Mesi írta...

Hihetetlenül jó ez az ernyő! fantasztikus!
Annyira átjön rajta az egyéniséged, manós, kedves, különleges, eredeti!
És még sorolhatnánk a dicséreteket!
:O)))

KisMesterek írta...

Fokozod a fokozhatatlant megint :-)

Aledi írta...

Lámpaernyő?! Hihetetlen hangulata van, olyan, mint egy egzotikus húsevő virág :)

Móni írta...

Köszönöm, lányok, zavarban is vagyok a dicséretektől :O, de nagyon örülök, hogy tetszik!

aaműhely írta...

Szia Móni, egy kedves ismerős blogján láttam meg a munkád iknját. Felkeltette az érdeklődésem. nem véletlen. Nagyon-nagyon tetszik, tudok vele azonosulni. megnéztem a többi munkád is. Úgy gondolom máskor is betérek hozzád:) Andi

SDAnita írta...

Szia Moni !
Megint nagyot alkottal ! En is szivesen kapnek ilyet ajandekba...:-)) Hmmm, hamarosan nevnapom lesz :-)

SDAnita írta...

Oooo, en balga ! Neked pedig ma van !!!
Igy nagyon boldog nevnapot kivanok !

Móni írta...

Jé, tényleg! Köszönöm szépen. Én igazából az augusztus 27-i névnapomat "tartom", ami nincs benne a naptárakban :DDD.
Téged is éltessen sokáig az Isten!

Móni írta...

Antalandi, téged meg szeretettel üdvözöllek, örülök, hogy tetszenek a munkáim, gyere máskor is!

Halász Boróka írta...

Nagyon különleges, biztos Te magad is az vagy, kedves földim :)
Szép napot és jó alkotást kívánok!

BorsheCraft írta...

Nem jöttem rá eddig, miért is olyan kellemes az ilyen színű fény, de tényleg, biztosan azért, mert a tűzre emlékeztet, szóval ősi vonzalom : ) Igazán különleges, és nagyon szép lett ez a nuno virág : ))

katafolt írta...

Gyönyörűséges lett ez is !

Kathy írta...

Ez fantasztikusan gyonyoru, csendes-nyugalmat araszt!

Feszter írta...

Na ez megint HÚÚÚÚ!!!! Gyönyörű, ahogy tüzet csinál a villanykörtéből. Amikor éppen nem csinál tüzet, akkor is gyönyörű!

Cinkepiri írta...

Manósboszis!

Nagyon szuper ahogy átfényellik!

Strugamano írta...

Wow! Ez igen!

Névtelen írta...

Ujujujj, ez nagyon szépike!

krisz írta...

Varázslatos!Olyan mint egy tündér lámpás.

F.Gina írta...

Csodás lett, annyira meleg a hangulata :))

Móni írta...

Köszönöm mindenkinek, igazán megtisztelő, hogy ennyire tetszett a lámpám :).

Ottis írta...

:-) Ez lett az enyém!És még egyszer köszönöm!

Móni írta...

Ottis, jó szívvel :))), remélem, megtaláljátok a helyét, és fogjátok szeretni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails