HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2010. július 16., péntek

Csodamadaras lánybaba

No, itt van a húgocska is, ahogy ígértem:

Doll with bird, 38 cm, hand dyed carded wool, cotton and metal yarn

A madárkát előnemezből vágtam ki, utólag körbeöltögettem, majd fémszállal apró pöttyöket hímeztem rá. Csőrét, bóbitáját és farktollait pamutszállal varrtam.


A kiskópéval nálam jól eljátszottak, remélem, új gazdáiknál is szépen fognak viselkedni:


5 megjegyzés:

Kathy írta...

Fantasztikus! Meg mindig ugy nez ki mint David! :))) De a kisteso is nagyon edes!
Nezz be hozzam, van ott egy meglepi a szamodra!

Aledi írta...

Nos, én nem vagyok meggyőződve róla, hogy nem fognak huncutkodni :)
Gyönyörű színei vannak a hugicának is.

eszterda írta...

de helyesek!

Erika írta...

Nagyon aranyos páros! :-)

Móni írta...

Köszönöm, örülök, hogy tetszik!
Köszi, Kathy, jövök...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails