HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2010. szeptember 27., hétfő

Tulipános vöröshajú - Red haired doll with tulips



Egy ismerősöm hívott fel a hétvégén, hogy a tavasszal megbeszélt baba most már időszerű lenne a lányának... Hát hogyne, kérném, a ruhát még akkor félretettem, persze, ahogy megbeszéltük, most meg "alkatrészeim" vannak bőven, még csak vörös hajat kellett elővarázsolnom valahonnan.
Doll with tulips, 34 cm tall, hand dyed carded wool and wool yarn

Festésre már nem volt idő, így kiborítottam az összes maradékos zsákomat, és találtam is megfelelő színű gyapjúfonalat. Igaz, nem egyet, két kis gombóc maradt még az előző vöröshajúakból, de csak egy árnyalatban különböztek egymástól. Így lett ennek a babának enyhén melírozott a haja.

A ruháját, mint már írtam, még a tavasszal készítettem, azóta volt lestipistopizva. A tulipánok előnemezből készültek, a szárak sötétkék gyapjúfonalból.

Ilyen waldorf-baba szájat ritkán szoktam készíteni, hiszen az én babáimnak fülig ér a mosolyuk - kivéve, ha úgy látom, miközben az üres arcot fürkészem, hogy így lesz valamelyik babám a legboldogabb.



5 megjegyzés:

Feszter írta...

A haja után az arcán akadt meg a szemem. Tetszik nagyon, pont jó!!!

hanga írta...

szerintem ő is mosolyog. csak diszkrét a lelkem!

Móni írta...

Köszönöm!
Hanga, igen, azt hiszem, nem is volt még ilyen huncut egyik babám sem.

Aledi írta...

Én is a füligérő száj híve vagyok :), de neki kefejezetten jóláll ez a pici száj, a vidám vörös hajához. Gyönyörűek a tulipánok a ruháján.

Mihály Eszter írta...

kedvenc

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails