HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2010. november 16., kedd

Mesepárnák

Két mesepárnára kaptam nemrég megrendelést, egy anyuka kért két kisfiának egy-egy mesepárnát az ovis jelükkel és nevükkel. Az egyiké a vitorlás, a másiké a gomba-jel. Az ötlet, hogy a vitorláson egy kis kalózka is legyen, és hogy a gomba mögül egy kis állatka kukucskáljon, az anyuka fantáziáját dicséri. Ilyen lett a vitorlás:

Seat cushion, 45 cm diam., hand dyed wool, wool yarn

A neveket is kérte, hogy ráírjam, végül a két párnán kétféle megoldást próbáltam ki: a vitorláson az M betű előnemezből készült, a többit hímeztem, a gombásra pedig fonallal"írtam", majd belenemezeltem.
A gombás párnát sajnos elfelejtettem, hogy csak félig készen fényképeztem le, és már elküldem, így csak ezt a képet tudom megmutatni:



A nyuszi persze most már mosolyog, a gombát is kidomborítottam.

5 megjegyzés:

katafolt írta...

De jók! A vitorlásnak a háttérszíne is meseszép!

Móni írta...

Köszi, Kata! ezzel a türkizzel mindig megszenvedek, amíg sikerül eltalálnom ezt az árnyalatot. Most is legalább 5 adagot festettem, mire elégedett voltam a színnel. A többi sem megy persze kárba, mert belülre azt teszem. Az egyik kicsit zöldebb, a másik sokkal zöldebb, a harmadik kékebb, no nem is sorolom... :DDD

Emi írta...

Nagyon szépek lettek :)

Jandó írta...

Tényleg mesések. :) Biztosan nagyon örültek nekik. Mind a kettő nagyon tetszik, de a vitorlás színe, az lenyűgöző.

e-dit írta...

Szia! Nem rég találtam az oldaladra és nagyon tetszenek a munkáid. Szeretnék egy díjat átadni Neked. A részleteket itt találod: http://textilorszag.hu/kozlemeny/kreativ-blogger-dij

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails