HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2011. június 20., hétfő

Asszonytábor Magyarlukafán

Nem, nem ez a hivatalos neve, most én mégis így nevezem a magyarlukafai nemeztábort. Nemrég írtam már a nyári táborokról, ahol nemezelni lehet tanulni, a bejegyzés linkje itt.

Most azonban, a neten barangolva vettem észre, hogy a magyarlukafai tábor programja teljesen átalakult, és nagyon-nagyon izgalmasnak ígérkezik, a négy napon keresztül lehet majd Nagy Maritól nemezelést tanulni, meg előadásokat hallgatni a türkmenisztáni és indiai úti tapasztalataikról, a nemezelésről, meg az ottani asszonyokról. Nekem különösen tetszene, szívesen olvasnék róla beszámolót :).
A tábor linkje meg itt.

1 megjegyzés:

Katyi írta...

Kedves Móni! Ajánlok neked egy díjat, örülnék, ha elfogadnád! Részletek az oldalamon! http://katyikezebol.blogspot.com/2011/07/itt-vagyok-mar.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails