HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2012. december 4., kedd

Karácsonyi hendimédik

Úgy alakult, hogy idén csak babákat kellett karácsonyra készítenem. Sajnos nem vállalhattam el mindet, viszont- furcsa, de így történt- azért lettem a számítottnál hamarab kész az angyalka megrendeléseivel, mert megbetegedtem. Úgyhogy innentől arrafele nyugodtan süthetek-főzhetek, takaríthatok és készülhetek az ünnepekre. És közben gondolkodom, merre is tovább... Nagyon szeretném ezt a blogot újraéleszteni. Szóval jövőtől igyekszem jobban a gondját viselni :).
Mutatom is az első babát, aki elkészült:



Egy szeleburdi kislányé lesz, aki már nagyon vár rá. Ruháját egy ici-pici selyemberakással.készült csodamadár díszíti.


A picike cérnadarabot azóta már megette a madár :).

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Mónika!
Szerintem nem lesz nehéz újraéleszteni a blogodat, hiszen nagyon sokan várjuk a szebbnél szebb babáidat. Boldog vagyok, hogy újra láthatom őket, szeretettel üdvözöllek!!!:)

Móni írta...

Köszönöm szépen, és nagyon örülök! Gondolkodom nagyon, mi is legyen tovább...

szabadfal írta...

nekem is nagyon tetszenek és segitenék is ujraéleszteni a blogot,mondjuk a saját oldalamon is reklámoznám,természetesen nem kérek érte semmit cserébe,kölcsönös linkcserét sem

Móni írta...

Szia! Köszönöm, minden reklám jól jön :)

Ledorka írta...

Mindegyik mesés! Visszaolvastam, újra elnézegettem a képeket. Imádnivalóak. :)

Boldog Karácsonyt! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails