HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2013. február 12., kedd

Lilla, Tündérbogyó és a Mesepszichológia

Kádár Annamária pszichológusnőt is a nemezelés kapcsán ismertem meg... ő keresett meg, a blogom látta a munkáimat, és mára már szép Hendimédi-gyűjteménnyel büszkélkedhet. Egyszer viccesem megjegyezte, hogy az emeleti szobáját akár az én emlékszobámnak is nevezhetné. Aztán sorra jöttek a közös tevékenységek: kiállításra hívott Marosvásárhelyre, aztán az Óvónők Országos Konferenciáján tartottam meghívására műhelyfoglalkozást, legutóbb pedig Mesepszichológia című könyvének szereplőit, Lillát és Tündérbogyót készíthettem el nemezből, akiknek megszöletését nyomon követhettétek itt a blogomon is. Majd később több Tündérbogyó is kikerült a kezem alól. Ők már nem nemezeléssel készültek, hanem újrahasznosított anyagokból varrtam őket. Nemsokára itt, a blogon fogom közzétenni a szabásmintát, hogy mások is elkészíthessék saját Tündérbogyóikat.



A napokban jelent meg egy interjú a mesék szerzőjével, fogadjátok szeretettel!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails