HENDIMÉDI

HENDIMÉDI
Egyiptomban kínálta így portékáját egy arab árus: this is all "hendimédi". Kedves mondásunk maradt azóta is.

2013. július 18., csütörtök

Testvérek

Néha hosszas levelezés előzi meg egy-egy baba elkészítését. Az alábbi babákkal is így történt... Egy aranyos nagymama szeretett bele a babáimba, és kért meg, hogy készítsek két tündérbabát tündéri unokáinak.
Teljesen szabadkezet kaptam a babák elkészítésében, de így sem kis fejtörést okozott, hogy milyenek legyenek. Végül csak icipicit különböznek egymástól, épp, mint a hús-vér kislányok: egyik tündéribb, mint a másik:
 

A tündérszárnyakba selyemanyagot nemezeltem, és rögzítés után hímzéssel díszítettem:

 
Egyikük ruháját tulipán,
 

másikukét öt szirmú virág díszíti:


Nagy boldogságomra fotókat is kaptam a tündérekről, itt mind a négyen jól látszanak:

2 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Megérdemelték, hogy megmutasd őket! Gyönyörűek.

Unknown írta...

Kedves Készítő!

Nem tudom hogyan tudnék veled kapcsolatbalépni (nem vagyok fb-os), de nagyon tetszenek a munkáid! Szeretnék kérni tőled babákat, ha lehetséges, kérlek írj, ha valahogy van mód rá még :)
Köszönettel:
Anikó (csonkauszony@gmail.com)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails